Alla inlägg den 3 juni 2011

Av Christine - 3 juni 2011 20:26

Studenten togs i onsdags med stora delar av familjen och släkten samlad. Har fortfarande inte förstått att det är över, men det kommer säkert förr eller senare. På söndag alldeles-för-tidigt far vi till Hövringen, Norge och allvaret börjar. Kommer inte bli en nådig första vecka utan mååååånga tårar och stor hem- och skånelängtan<3. Lite bilder från student middagen ska jag lägga upp iaf, och mer kommer nog när Martina/Clara (som fotade utspringet och flakåkandet också) har skickat över bilder. Tänkte ta bilder på de smycken jag fick också om någon är intresserad :) Hur som ett stort tack till alla som kom och alla studenter som förgyllde dagen, jag kommer aldrig glömma er <3 och ett extra stort tack till Anton som följde med hela dagen utan att klaga och tillochmed hjälpte mig att slutstäda i torsdags <3. 


         Och så klart tack till morbror Jocke som varit fotograft till dessa bilderna iaf :)

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2011
>>>

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards