Alla inlägg den 7 juni 2011

Av Christine - 7 juni 2011 19:56

Idag har vi haft fullt upp. Började dagen med stalltjänst och sedan avgick första ridturen klockan tio med sex ungar och tre hästar. Så det var bara att gå ut på fjällen (kändes som det gick väldigt mycket mer uppför än utför :O), men vi kom tillbaka väldigt varma iaf^^ Klockan halv två var det dags för nästa gäng och eftersom jag fick gå först höll vi på att gå fel typ tre-fyra gånger xD men vi kom ju hem säkert iaf :) Efter det var det middag och nu har jag precis kommit hem efter dyrestall som typ innebär att alldeles för många barn på en gång ska in i stallet och borsta och klappa på alla djuren, men men (och kvinnor) det funkar ju tydligen. 

Dessutom känner jag att min svenska grammatik börjar ta allvalig skada av all norska så feel free to correct :D och jag har fått reda på att tuppen heter Fritjof :) satan i gatan va duktig jag känner mig att jag kom ihåg det xD

    Min arbetsplats, stallet. Bakom kameran ligger grisarnas lilla bostad och bredvid den bor getterna :)

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2011
>>>

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards